-
Sestavili jsme kalendář limitovaných edicí LOUIE
Abychom podpořili prodeje LOUIE, sestavili jsme na celý rok kalendář limitovaných edicí. První na řadě jsou Hovězí vývar a Pivní limitka.
-
Byla nám doručena narážka Vemag
Komplekt Vemag FKF III se skládá z plničky a narážky. Narážka však sama o sobě umí dávkovat. Dodavatel nám tedy do dodání komplektu zapůjčil pro zrychlení naší výroby alespoň narážku.
-
Upravujeme receptury LOUIE
Abychom řešili problém přimrzání masa v plničce, upravujeme částečně poměry různých druhů masa. Dle prvních zkoušek tím dosáhujeme značného zrychlení.
-
Podepsali jsme smlouvu s Košík.cz
O naše produkty značky LOUIE je zájem. Sami se nám ozvali zástupci společnosti Košík.cz a dnes jsme s touto společností podepsali smlouvu.
-
Vracíme se na Německý B2C trh se značkou LOUIE!
Ačkoliv první pokus o expanzi našich e-shopů do Německa a Rakouska neproběhl zrovna zdárně (náklady byly nepřiměřené výnosům), po zapojení týmu z Dědoles jsme zmigrovali náš e-shop na platformu Shopify, kompletně zrevidovali marketingovou strategii a k 1.5. 2025 se chystáme znovu vstoupit s e-shopem na Německý trh!
-
Abychom věděli kam a jak chceme jít, vše měříme!
Už dávno nefungujeme metodou dojmů a náhodných nápadů a realizací, ale vše si v marketingu pro svoji značku LOUIE pečlivě měříme. Abychom získali data kam a jak posunovat LOUIE, vyhodnotili jsme si průzkum Českého a Slovenského trhu.
-
Vybrali jsme koncept velké marketingové kampaně LOUIE!
Náš marketingový tým se netají tím, že vlastně zatím „nic moc co by bylo vidět“ neudělal. Zato probíhá množství příprav na pozadí. Jednou z nich byl výběr konceptu velké marketingové kampaně vč. TV a dalších médií. NEchte se překvapit, bude to veselé a atraktivní. 😉
-
Migrujeme na Shopify!
Pro obraty, které na eshopech tvoříme, ale hlavně v co nejbližší době teprve začneme tvořit, už není současné řešení dostatečné. Proto migrujeme naše eshopy na Shopify, z nichž první bude spuštěna Německá verze!
-
Uvádíme do provozu narážku Vemag!
Abychom vyřešili náš nově vzniklý problém nedostatečného průtoku zmrzlé suroviny plničkou, uvádíme do provozu narážku Vemag!
-
Report podnikatelských aktivit za březen – poprvé livestream!
Tak jako každý měsíc, jsme si pro Vás připravili i tentokrát report našich podnikatelských aktivit za březen 2025. Tentokrát však poprvé formou livestreamu! Záznam si můžete poslechnout zde: https://www.youtube.com/watch?v=0gCYa0TblW4
-
Chystáme vzorky s novým premixem
Abychom mohli začít výrobu pro Zooplus, začali jsme chystat vzorky s novým premixem pro kočky k finálnímu schválení. Vedle rámcového kontraktu máme od klienta poptávku na prvních 60 položek s forecasty na cca 4 mil EUR za rok.
-
ÚSPĚŠNĚ jsme prošli CSR auditem!
Dnes jsme úspěšně absolvovali CSR audit provedený společností Intertek. Tím jsme splnili 2/2 auditů nutných pro započetí výroby pro Zooplus!
-
Dorazila nám odparka na výrobu kávového oleje!
Na sklad jsme obdrželi velké a drahé zařízení nezbytné pro extrakci kávového oleje ze sedliny – odparku!
-
Před vstup do primární výroby jsme nainstalovali hygienický bod!
Abychom zvýšili naše hygienické standardy, nainstalovali jsme ke vstupu do primární části výroby hygienický bod. Jedná se v podstatě o turniket, s dezinfekčním brodem a dezinfekční stanicí na ruce při vstupu a s kartáči, které čistí obuv na výstupu.
-
Rekonstrukce šaten dokončena!
Šatny vyhovující standardům IFS byly dokončeny! Jak ženy, tak muži mají dvě úrovně šaten. Jedny pro pracovníky čisté i nečisté části, kam přichází v oděvu ve kterém přišli do práce a druhé, za sociálním zařízením se sprchami, kam vstupují jen pracovníci čisté části výroby.
-
Absolvovali jsme hygienický audit Zooplus provedený firmou Intertek
Dlouho očekávaný hygienický audit pro společnost Zooplus provedený společností Intertek proběhl. Z cca 260 požadavků budeme mít dle vyjádření auditorky hodnocení max. do 10 neshod, což celkově hodnotila jako A-B na stupnici od A do F. Samozřejmě je koncové hodnocení na klientovi (Zooplus), ale dle vyjádření auditorky jsme si vedli velmi dobře.
-
Napravili jsme neshody z hygienického auditu
Jedna z neshod, která nám byla při hygienickém auditu vytknuta, bylo shrnutí postupů pro eliminaci kontaminace výrobku tělesnými tekutinami při zranění a riziko kontaminace úlomky tříštivých předmětů (např. osvětlení) v primární části výroby do řízení cizích předmětů. Tyto nedostatky jsme odstranili a zavedli pečlivější sledování, monitoring a postupy. To i přes to, že máme ve…
-
Do skladu v Kuřimi jsme nainstalovali nové regály
Chystáme se na velké B2B zakázky. Pro tyto klienty budeme muset držet skladové zásoby, a proto jsme nainstalovali nové regály do skaldu v Kuřimi. Nyní jsou v nich umístěny výprodejové položky, které brzy zmizí.
-
Chystáme se na CSR audit pro společnost Zooplus
Již zítra proběhne CSR audit pro společnost Zooplus, následně nám chybí už jen dokončení testů produktů pro FEDIAF a můžeme vyrábět.
-
Vyvinuli jsme nový premix na kompletní krmiva pro kočky
Aby i výrobky složeení pro našeho nového klienta splňovaly FEDIAF požadavky na kompletní krmivo pro kočky, vyvinuli jsme nový premix vitaminů a minerálů do těchto krmiv.
-
POZOR! Nově budou probíhat reporty formou webináře!
Reporty našich podnikatelských aktivit budou nově probíhat formou webináře, který bude následně uložen na kanále. Vy tak budete moci aktivně klást otázky a já je budu zodpovídat.
-
Absolvovali jsme Food audit pro nejvetsi pet eshop v EU
Neuvěřitelně intenzivní a náročné úsilí z posledních dvou měsíců se vyplatilo. Dnes proběhl Food zákaznický audit pro naší zdaleka největší poptávku dosud. Z cca 260 požadavků máme jen pár (do 10) neshod, z nichž dle pohledu auditora žádná není kritickou a jsme schopni je velmi rychle odstranit.
-
Průlom v metodě filtrování kávového oleje!
Jak jsme vás již několikrát informovali, snažíme se vyvinout i filtrovaný kávový olej s pokud možno co nejmenší kávovou chutí a barvou. Našemu vývojovému oddělení se podařilo dosáhnout pokroku a v nejbližší době očekáváme dodání vzorků.
-
Vzduchotechnika téměř hotová!
Pro účely splnění norem IFS potřebujeme do šaten i novou vzduchotechniku. Ta je již téměř dokončena!
-
Za první týden března 2025 jsme překonali obrat za celý březen 2024!
Blížíme se našemu cíli 300% nárůstu za rok 2025 vs. 2024! Za první týden března jsme udělali o kousek větší obrat než za celý březen 2024! Pokud toto tempo dodržíme, dosáhneme za tento měsíc cíleného 300% nárůstu.
-
Rekonstrukce čisté části provozu dokončena!
Zvládli jsme rekonstrukci čisté části provozu včetně nové epoxidové podlahy a zahájili jsme celkovou sanitaci! Stroje jsou navezeny zpět na místo a my se chystáme po dokončení sanitace znovu spustit výrobu!
-
Report podnikatelských aktivit za únor!
Tak jako za každý měsíc jsme si pro Vás připravili report našich podnikatelských aktivit i za únor 2025. Vidět ho můžete zde: https://youtu.be/qEZgwRaA-1c
-
Z repase k nám dorazila další B4 KZK
Z repase jsme obdrželi další zavíračku B4 KZK. Tentokrát i na průměr 99 mm, takže nám umožní zavírat i 800 a 1200 g plechovky v množství až 5000 ks/hod oproti dřívějším 1000 ks/hod v těchto dvou velikostech!
-
Dnes máme odstávku
Dnes máme v primární výrobě odstávku. Proč? Zapravujeme spáry, opravujeme pobité obklady, čistíme strop, budeme vylévat podlahu žlutým vůči barvě masa kontrastním epoxidem a mnoho dalších prací…
-
Navazujeme spolupráci s internetovým supermarketem Košík!
V reakci na poptávku samotného klienta listujeme naši produkci do sortimentu společnosti Košík.cz!
-
Získali jsme povolení označovat výrobky symbolem “e”!
Dnes jsme prošli finální metrologickou kontrolou ČMI a stali jsme se tak oprávněnými uvádět tento symbol na našich výrobcích.
-
Rekonstrukce šaten téměř dokončena!
Velmi nákladná rekonstrukce šaten a tzv. hygienické smyčky je téměř dokončena. Finalizaci očekáváme příští týden.
-
Provedli jsme si audit “na nečisto”!
Abychom odhalili případné důvody pro výhrady, jsme si s auditorkou školenou na normu IFS provedli audit na nečisto. Nyní intenzivně pracujeme na všech bodech, které by mohly být důvodem k výtce.
-
Pořizujeme nové chlazení do čisté části
V rámci příprav na audit posilujeme i chlazení v primární části výroby o další jednotku.
-
Zahajujeme instalaci konstrukce na držení zásob plechovek
Ve finální verzi našeho projektu budou prázdné plechovky uskladněny na regálům podobné konstrukci nad chladicím boxem. Již nám byl dovezen materiál na její instalaci, která má proběhnout do konce měsíce.
-
Sestavili jsme nový plán organizace strojního vybavení primární části výroby
Vzhledem ke spuštění provozu nové řezačky masa se nám změnily toky suroviny v primární výrobě. Abychom tedy využili možnostivýrobního prostoru na maximum, sestavili jsme nový plán rozvržení strojního vybavení a v následujících 2 týdnech ho budeme realizovat.
-
Aktualizujeme provozní dokumentaci pro přípravy k auditu
Abychom úspěšně prošli auditem pro našeho nového významného odběratele, připravujeme s odbornou pomocí IFS konzultantů aktualizovanou provozní dokumentaci. Ta bude hotová již do konce února.
-
Vyplatili jsme další emisi dluhopisů!
Dnes jsme vyplatili další emisi dluhopisů z naší skupiny!
-
Zahajujeme průzkum trhu pro posílení značky LOUIE!
100% růsty jsou pro nás málo. My chceme, potřebujeme a jsme přesvědčeni o vyšších hodnotách. Abychom toto realizovali především na naší vlastní a nejpreferovanější značce LOUIE, objednali jsme rozsáhlý marketingový průzkum, který nám přesně ukáže, kam a jak cílit.
-
Přijali jsme novou transferpricingovou směrnici
Naše nová transferpricingová směrnice připravená auditorskou společností 22 Hlav nastavuje logické principy nesení nákladů, jelikož mateřská společnost pouze financuje dceřinné společnosti, a to tak, aby tato tím pádem dceřinné společnosti financovala tak, aby to bylo pro ni samotnou ziskové. To by mělo i v počáteční fázi pomoci zabezpečit ziskovost mateřské společnosti, a to až do povinnosti konsolidace…
-
Rosteme! Již k dnešnímu dni jsme o 60 % nad celým únorem 2024!
Po porovnání obratů za první dva týdny (na pracovní dny 1/2) února 2025 a CELÉHO února 2024 jsme vyhodnotili, že jsme obratově již v polovině pracovního měsíce o 60 % výš než za celý únor 2024!
-
Opravujeme prostory sekundární výroby v rámci příprav k auditu
Abychom byli připraveni na blížící se audity nezbytné pro výrobu pro největší eshop s chovatelskými potřebami v Evropě, opravujeme a vymalováváme mimo jiné i vnitřní prostory naší sekundární výroby.
-
Další rekord na e-shopech!
Dne 6.2. 2025 jsme překonali další rekord na e-shopech. Obdrželi jsme 1072 objednávek, čímž jsme překonali milník 1 milion korun v B2C kanálu za jediný den!
-
Report podnikatelských aktivit za leden 2025!
Tak jako každý měsíc, jsme i za leden 2025 připravili report našich podnikatelských aktivit. Poslechnout si ho můžete zde: https://youtu.be/uIQ07_h0pRw
-
Zavedli jsme nové rozložení palet na skladě
Vzhledem k omezené nosnosti nosníků v našem skladě v Kuřimi, jsme se rozhodli nainstalovat větší množství nosníků a snížit palety. To nám umožní optimálně využít objem skladu a nemít v regálech prázdná místa.
-
Naše výrobky na pultech Ukrajinských supermarketů
Náš Ukrajinský distributor nám sdělil dobrou zprávu. Podařilo se mu zalistovat naši produkci do supermarketu Dastor.
-
Podepsali jsme smlouvu s největším e-shopem chovatelských potřeb!
Jeden z nejdůležitějších kroků k získání na začátek 4 mil. EUR ročního dealu a později až 28,5 mil. EUR, byl učiněn. S největším Evropským e-shopem v oboru chovatelských potřeb s obratem okolo 3 miliard EUR jsme dojednali smluvní podmínky a dnes jsme podepsali smlouvu z naší strany a odesíláme na podpis protistraně. Ještě nás čeká…
-
Proběhla první investorská konference ALEMAR
Ve čtvrtek 23.1. 2025 jsme uspořádali první investorskou konferenci ALEMAR, kde jsme představili historii, současnost a budoucí plány naší skupiny. Děkujeme všem, kdo se zúčastnili!
-
KONEČNĚ! Nová řezačka v provozu!
Po dodání nového složení a instalaci některých chybějících koncových spínačů jsme konečně uvedli do provozu řezačku celých bloků masa LASKA. Tento stroj je natolik výkonný, že jedna směna namele dostatek suroviny pro obě dvě směny. To v podstatě potvrzuje, že naše propočty byly správné, jelikož nyní fungujeme se 2 autoklávy a plánovyný počet, na terý…
-
Vyhodnotili jsme první Brand Sprint značky LOUIE!
Vyhodnotili jsme první Brand sprint značky LOUIE a začali jsme na jeho základě formovat marketingovou strategii, pomocí které dosáhneme našich plánovaných cílů v B2C!