Jak jsme zmínili již několikrát, naše e-shopy, coby B2C kanály s vysokou marží, jsou pro nás nejzajímavějším prodejním kanálem z dlouhodobého hlediska. Je tomu teprve cca rok, co jsme se tomuto kanálu začali intenzivně věnovat a i přes to, se nyní můžeme pochlubit velkým úspěchem! Získat databázi klientů, kteří opakovaně objednávají a nastavit všechny procesy tak, aby byly ekonomicky výhodné, je mimořádně nákladné, pracné a trvá to hodně času. V červenci 2024 se nám však již podařilo v našich B2C eshopech dosáhnout poměru nákladů na vyrobené zboží, expedici, marketing a vše ostatní vůči obratu v takové hodnotě, že nám EBITDA čistě z eshopů vychází na cca 17 %! Ačkoliv B2B sektor nese v interních kalkulacích náklady na celý provoz, na jehož pokrytí ještě bude potřeba trocha času a realizace již rozběhlých projektů, v našem preferovaném B2C sektoru se již po prvním roce blížíme plánované EBITDA 25-30 % od které očekáváme, že nám umožní vyplácet dividendy okolo 18 % z investované částky ročně!